Friday, April 13, 2012

Mee Udang Limpah

Makan Malam : Mee Udang Limpah


Haaa, malam nie aku nak cerita sikit pasal Mee Udang Limpah yang xtau laa melimpah ke tak... Nak dijadikan cerita, aku kat Shah Alam nie dok kolej, so makan pun kadang2 tuu pegi makan dekat Seksyen 7, dan kat situ ade kedai makan Cinta Sayang yang macam kat Sungai Petani, kedah tuu... So first time try makan kat situ, nampak macam menarik je Mee Udang Limpah nie, so aku order laa.... Sekali order, sampai sekarang if aku pegi makan dekat situ, aku akan order mee nie laa, tak makan nasi pun. hehe

Ape yang membuatkan aku order mee nie saja..??? Sebab udangnya tuu...aku suka main kupas2 kulis udang dan time tuu baru rasa puas..haha Mee nie malam2 makan baru best, tambah lak makan ramai2.... Tapi harus diingat sebab mee macam nie ramai ja boleh buat, tapi sedap tak sedap tuu memang banyak yang buat tapi tak sedap...sebab kuah nyaa.... Kuah tuu sangat penting! *ggrr haha Mee yang nie kuah nye sedap,rasa keaslian macam di Kedah tuu..hehe Selain dari Mee nie, aku suka laksa jugak. Laksa tu one omy favorite foods la jugak. Sorry dah tercampur aduk bahasa, yang penting aku happy! *bukan penting diri...hehe

So, sape2 lagi yang terbaca entry nie, dan masih belum pernah cuba lagi mee udang limpah nie, try lah yaa, if sedap, sedap laa, if tak sedap...Tak Perlu Kata Apa2...Senyum...hehe Sebab pendapat dan citarasa kite semuanya berbeza...So, Try! :)

0 comments:

 
Blogger Templates