Wednesday, April 11, 2012

CITA DAN HARAPAN

“Cita dan Harapan”, itu le tajuk lagu single aku yang sulung. Hehe Alhamdulillah sepanjang hidup aku, impian aku untuk mencipta lagu, menyanyi lagu dan menggubal lirik dah makin menyinar. Even aku bukanlah seorang artis macam artis2 nasyid di luar sana, tapi aku bangga dengan diri aku sebab aku dapat cabar segala bentuk halangan yang ada dalam diri aku sendiri sebab bagi aku, cabaran paling besar dalam apa jua yang kita lakukan adalah DIRI kita sendiri.

Nak dijadikan cerita, lagu Cita dan Harapan akhirnya terukir dan aku diberi rezeki oleh Allah untuk menjadi penyanyi bagi lagu nie…Sape yang xnak kan??? Hihi Aku record lagu nie dibawah unic records dan Alhamdulillah lagu nie pun diputarkan di stesen2 radio di Indonesia, di Malaysia cmne..??? InsyaAllah akan diusahakan untku dimainkan di Malaysia jugak! Buat yang banyak member sokongan tuu, Aku ucapkan ribuan terima kasih dan semoga Allah menjaga kita semua dengan baik hingga akhir hayat yaa…ameen. So aku nak kongsi2 lagu aku nie… hehehe

Dengar yaa!



0 comments:

 
Blogger Templates