Wednesday, April 11, 2012

BINGKISAN TAFSIRAN

Kali nie aku nak ceritakan sedikit bakat bersajak yang aku ada. Tak de la sehebat A.Samad Said dan xde lah seburuk Mr.Bean, hihi...Ape yang penting, ape yang nak kite sampaikan itu bermakna dan orang faham ape sebenarnya aku nak sampaikan. Kadang2 susah jugak berpuitis habis air liur, last2 orang x faham,..adhuii...a.p.t.b dowhh! hehe Tapi kali nie aku serius, di satu malam tuu, aku memang sedih dan aku meratapi kesedihan tuu sorang2...Punca aku sedih korang x perlu tahu sekarang...sebab if dah tahu, x payah lagi hayati sajak aku di bawah nie, hehe... So aku coretkan dari hati ke kertas, maka tercalitlah sebuah puisi "Bingkisan Tafsiran" yang bakal menyelubungi misteri hidup anda...cewaahh! hihi hayati ya kwan2, penat aku coretkan nih..kui3

"Bingkisan Tafsiran"




0 comments:

 
Blogger Templates