Saturday, April 14, 2012

Konsert Anugerah Nasyeed.com 2012

Salam semua... Alhamdulillah hari nie 14hb April aku dapat hadirkan diri dengan sempurna ke Dewan Muktamar Pusat Islam, KL, tuk program Konsert Anugerah Nasyeed.com yg diwarwarkan haa... ;) Memang best, live recording... Ade opening show yang sangat mantap, dari kumpulan Dendang Anak, family Muadz, MESTICA, Muadz, Far-East, dan yang paling best adalah RAIHAN...mmang mantap diorang nye show...dah pelbagaikan kreativiti tuu. Aku teruja sangat sebab aku dok sit depan sekali dengan kwan sorang lagi ha, Alam Shah. hihi Sit depan bersama artis2 dan Al-Fadhil2 yang lain. 


Bermula dari Shah Alam, kami bergerak ke Puchong ke umah akak aku, saje singgah...tapi memang nak singgah pun untuk amik baju. Then dari Puchong ke KL,...di pertengahan jalan, STUCK pulak la bawah jejantas hampir2 dengan midValler megamall tuu sebab hujan...kui3 Tak ape, semua tuu ujian, hikmah, nikmat dan hidayah dari Allah. 


Agak dah berhenti hujan tuu, kami pun meneruskan perjalanan...eh lupe nak gtau yang motor disponsor oleh kwan sorang lagi,..classmate! hehe Akhirnya perjalanan terjawab apabila dah sampai ke Pusat Islam, TV Al-Hijrah... Awal giler sampai, elok2 sampai je azan zohor pun berkumandang, terus pecut ke masjid negara untuk jemaah di sana.... Dari Masjid Negara, kami naik balik ke Pusat Islam, then turun balik, then naik balik, then turun balik...haha mencari kafeteria @ kedai makan rupanye...kui3 Bukan ape, banyak je restoran kat jalan2 haa, tapi malas nak ke luar sangat sebab takut kang salah masuk jalan, sesat lak di bandar serabut tu..kui3 :p


Then Alam pun decided untuk pergi makan di gerai makanan berhadapan dengan IPD Bukit Aman tu, betul2 dengan pintu masuk utama haa...sedap jugak nasi, ayam masak kicap pedas2 gitu dan air asam! sedap! So no wonder...hehe Lepas kenyang makan nasi, terus kami ke Pusat Islam untuk amik pas masuk yang aku menang tu...kui3 Dah amik tuu, kami pun terus ke Planetarium, x masuk pun sebab macam boring jaa...haha.. Then terus ke Taman Haiwan2 kat atas bukit tuu haa, pun x masuk jugak sebab memang tak budget pun nak masuk, just ronda2 saja... ;)


Dah agak boring kat atas tuu, kami pun turun laa ke Masjid Negara balik, kat situ sempat tidur nyenyak lebih kurang 2 jam lebih...Fuuhh!!! ahha boring punya pasal dok tunggu jam pkul 8 malam nak masuk dewan konsert...ehhe Akhirnya berakhir jugak konsert nasyeed tuu dengan jayanya.. TAHNIAH buat Nasyeed.com sebab berjaya menganjurkan program yang Best! Terbaik! Islamik! dan yang penting, saya minat Nasyeed dan Nasyeed.com! ;) heheh


Nie ade sikit gambar, xleh banyak sebab bateryy phone dah nak mati time nie, dan kamera pun x bawa...kui3


susun atur instrumental oleh ajk

masih lagi bersiap2

kumpulan Far-East @ SALAM dngan lagu tamil

Geng Dendang Anak..! Power!

RAIHAN jugak last and best sngat sebab unik! :)

Thank You ALLAH! :)

Ustaz Amal dengan mak cik yang selalu nontonya di TV :)

Eh2, sape plak nie..??? kui3... :) Gambar last nie lah yang sempat
Aku snap bersama artis MESTICA, pastu terus baterry nyawa2 ikan...kui3

0 comments:

 
Blogger Templates