Thursday, April 12, 2012

Majlis Makan Malam Bersama menteri besar Negeri Sembilan

Salam semua... Alhamdulillah rezeki ALLAH, aku diberikan peluang dan rezeki untuk mendayung bahtera program Makan Malam Bersama Menteri Besar Negeri Sembilan bertempat di Shah Alam Convention Center (SACC) 20hb April 2012 nie. Jadi di sini aku dah boleh membuka peluang untuk aku teruskan bakat dan hobi disamping aku seorang pelajar di UiTM nie..


Actually program ini anjuran bersama Persatuan Waris Adat Perpatih, UiTM Malaysia dan Yayasan Negeri Sembilan dengan belajawan yang sangat besar..wow! Terpegun kejap. Sebab pada malam itu nanti, semua anak2 negeri kelahiran negeri sembilan yang berjaya (mahasiswa) akan diberikan anugerah mengikut kategori dan seramai 70++ orang bakal menerima anugerah malam tu nanti. Jadi, aku selaku EmCee malam itu nanti akan bergandingan dengan seorang lagi EmCee hebat perempuan, Atira namanya, kami akan mengemudi majlis tersebut dengan baiknya insyaAllah...


Jadi, bertemakan batik dan korporat, aku dan Atira akan pakai baju batik warna purple. Naseb la memang ade baju batik purple...hehe InsyaAllah untuk sape2 yang di luar sana, if ade perlukan khidmat pengara majlis untuk apa jua majlis, boleh lah hubungi saya,. Disamping mengacara majlis, boleh juga saya kongsikan beberapa pengalaman sepanjang mengendalikan pelbagai program2 lain sebelum ini sama ada berbentuk islamik, riadah, sosial mahupun formal.


Tetiba teringat zaman2 menjadi Emcee dan pembaca doa time di UiTM Kedah dulu, nak tunjuk sikit gambar...hehe






Dan banyak lagi pengalaman dalam bidang nie, cumanye gambar x berape nak ok, so xyah la publish..hehe :)
By the way, If ade ape2 info, let me to know. :)

0 comments:

 
Blogger Templates