Sunday, July 22, 2012

WILL BE COMING OUT!

Assalamu'alaikum semua. Entry kali ini saye ingin menceritakan sedikit perkembangan diri dan lagu baru. Alhamdulillah...baru semalam saya dan Bazli UNIC bagi pihak UNIC Records dah pun berbincang tentang lagu baru yang bertemakan "selawat" dan alunan zikir/doa acapella. InsyaAllah saya akan terbit dengan lagu baru dan acapella tidak lama lagi. Doakan yaa!! :)

Untuk pengetahuan semua, penglibatan saya di dalam bidang nasyid bukanlah suatu yang baru dalam hidup saya kerana saya mula aktif sejak tahun 2001 ketika berusia 11 Tahun. Cumanye, tidak secara serious sehingga mendapat peluang untuk merakamkan lagu2 nasyid dibawah pengurusan UNIC Records. Menyanyi bukanlah satu cita-cita saya, ianya hanyalah hobi sekadar memenuhi kemahuan diri yang memang dah menjadi lumrah. Cita-cita saye ingin menjadi seorang Pensyarah, harap2 tercapai jugak lah yew! 

Tapi, macam yang saya pernah katakan, bidang nyanyian ini akan tetap diteruskan walaupun sekadar biasa2 saja, supaya tidak mengganggu pelajaran, kareer lain dan pengajaran nanti. InsyaAllah akan saya manfaatkan kebolehan, dan rezeki yang dikurniakan ALLAH ini dijalan yang baik. Doa kalian menjadi aset buat saya untuk terus berjaya di dalam bidang ini. InsyaALLAH :).

0 comments:

 
Blogger Templates